Selin12- Pinar29 ilk hamileliginiz se eğer 42 haftaya kadar bekletiyorlar eğer ikici hamileliginizse ve ilki sezeryansa ozaman 38+3,38+5 gibi alıyorlar
Omerhuma Pinar29 selam canim, ben 35+5 te muayaneye gelmstim gun vermsti doktr 39.haftada doguma gircem devlet hastanesine gidiyrn cam sakura sehir hastanesi
Oznurkk Pinar29 geçen hafta doktorum 37 den sonra belli olur dedi. Sezaryen ya da normal mi olacağı. Normal olacaksa ne zaman geleceğini Allah bilir ama sezaryene 39+0 da alıyormuş kendi doktorum
Lulikli Pinar29 normal doğumda ilk bebekte böyleymiş ama sizin sezeryanmış onun hakkında bilgim yok 😊
Selin12- Pinar29 ben istanbul da yaşıyorum 3.hamileligim ilk ikisinde sezeryan oldum yine sezeryan olucam doktorun söyledi bana 38+5 de aliyoruz dedi
Mucizemannesi21 Pinar29 kiz kardesim devlette 3. Sezaryanını oldu 39 +5 de dogum icin gun verdiler son ana kadar devlette bekletiyolar sezaryan olsa bile icerde ne kadar durursa iyi diyolarmis
Deletedmom62627 İlk gebeliğin sezaryen mi? Eğer öyleyse gün verme muhabbeti var. 39dan önce de almıyorlar
Pinar29 Deletedmom62627 valla ben o kadar dayancagini zannetmiyorum ilki de sezaryen oldu 37 de kendisi gelmek istedi
Pinar29 Selin12- Benim kan degerlerim falan cok dusuk normal hastaneler almiyor doguma arastirma hastanesine gidiyorum o yuzden biraz 37 de alirlar gibi geliyor
Selin12- Beyzanur_ozdemir canin onu her hastane kabul etmiyor maalesef iç dikislerinin patlama riski oluyormus her doktor kabul etmiyor oyuzden ama kabul eden doktorlarda var
Pinar29 Oznurkk Benin 1. Dogum da sezaryen oldu ama onu da kendi belirledi 37 de geldi doktor 39 a gun vermisti onu ozelde dogum yapmistim
Selin12- Pinar29 anladim canım benimde kan değerlerim düşük 3 litre kan yedim birde 2 tane ferijit aldım damardan banada dediği 38+5 de alıyoruz dedi ama benim kızım 35 haftalık ken az kalsın sezeryan a alıyordum büyük ihtimalle yarın alınacak sezeryana
Omerhuma Pinar29 inanin bende ayn7 durumdayım her geldgmde doguma alsalar diye bekliyrm, son bir haftam kaldi, ama cook zorlanmaya basladim halim kalmadi