mucizemizibekliyoruzz 23 haftalığız şuan Cuma günü kontrolümüz vardı. Bende kasıklarımda daha çok hissediyorum. Bende geçen hafta sormuştum bir sorun mu var diye ama yokmuş çok şükür oluyor bazı annelerde, dün de doktorumuz dedi. Karın aşağıda diye bir şey yok sadece yer değiştirirler kız ve erkek bebek fark eder dedi. Erkekler daha fazla yer dolaşıyor dedi. Karın aşağıda diye bir şey yok dedi. Benim de genelde hep solumda sağım da ama çoğunluk sol kasığımda tekmesi de hareketi de yer değiştirmiyor benim prensesim ☺️
Korkma yani canım normal bunlar cinsiyet belli mi sizin?