aslii_15 ozmus yani herkes öyle bi anlatıyor ki yok baya bi kesiyorlar yok işte dikiş atılıyor ne bilim cektigin sancı çok kötü yani bilmiyorum bende biraz korktum yani
gzdeozss Gltnakdemir ben depend almıştım ama benim kanamam çok olmadı normal ped bile yetti aslında ama ben yinede rahat oluyo diye depend kullanmıştım çok rahat oluyor
ozmus aslii_15 sancı zor evet ama dayanılıyor bi şekilde. Kesi bana da atıldı ama çok değil. Şu an dikiş yerim sızı şeklinde öyle çok ciddi bir ağrı yok bende😊 sezaryen olsaydım böyle hareket edemezdim 😊
aslii_15 ozmus tabi sezeryan çok zormus onu hiç istemiyorum zaten tabi allah bilir de 🤷♀️ peki dikiş atılırken uyuşturuyorlar mi hissediyor musunuz
aslii_15 ozmus Walla böyle soruyorum 31 haftalık oldum artık tam bileyim de kendimi hazırlayayım diyorum 😊🤗
ozmus aslii_15 ben dikiş atılırken epiduralli olduğum için hissetmedim dikişi. Epidural verildiğinde sancıları hissetmiyorsunuz veya verilen doza göre az sancı hissediyorsunuz. Tabii ki istediğinizi sorabilirsiniz😊
aslii_15 ozmus yaa 🤗 çok tatlısınız ne yapım bide ilk olunca insan tecrübeli birini de bulunca bırakamıyor 😁
aslii_15 ozmus bende onu doktorumla konuşayım bari oda yapıyor mu epidural bende yaparim yaparsa ne kadar az acı o kadar az korku 😁
ozmus aslii_15 epidural olmadı diyelim kendinizi çok korkutmayın sancı diye. Çekeceğiniz en fazla 1 gün sancı olarak düşünün, sonrasında minik kucağınızda olacak :)
aslii_15 ozmus inşallah ya diyorum ya ne olursa olsun ne kadar kokarsam korkim ben normal doğum istiyorum su an 31+1 deyim önümüzde ki hafta kontrole gidicem bakalım bastan beri doktoruma normal doğum istediğimi söylüyordum zaten yine konuşacam bakalım
aslii_15 ozmus bide ben bir düşük yaptim ya ondan sonra toparlayamadım tedavi falan oldum o şekilde kaldim adet düzenim falan da yoktu ya o yuzden normal doğum olsa en azından insanin ici de temizleniyor hemde daha saglikliymis sezeryana göre
ozmus aslii_15 tabii normal doğum daha sağlıklı ama kendinizi öyle şartlamayın. Doktorunuzla görüşün sizin ve bebişin sağlığı için hangi doğum yöntemini uygun bulursa öyle yapın. Normal doğum için şartlar uygun değilse üzmeyin yani kendizi
aslii_15 ozmus yok şartlamak değil de isteğim hep o yönde tabi ama şartlar ne olur bilemez tabi insan bide benim erken doğum riski falan da var o yuzden ne olur bilemiyorum
mrs_elisah Gltnakdemir depend tabikii😍😍 ama bir kaç kat havlu peçete de koyarsanız depend çabuk kirlenmez
gizem-ipek Gltnakdemir Bende yeni doğum yaptım depend kullandım, aşırı memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim.