1 nisan ya da Mart sonu gelebilirmiş ☺️
Çoğu eşyasını aldım sayılır. Şimdi gelse bile herşeyi tam gibi bişey 😇 Emzik , biberon , kendim için hasta bezi, birde puset eksiğim var. Bebek arabası hediye geldi içinde puseti yok mecburen pusetli bebek arabası bakıyorum. Bu aralar tek araştırdığım konu araba 🙈