mavisevdamm_m katılıyorum yorumunuza. Ben de green clean aldım. Siparişim gelmeden önce yine de ilk bir kaç ay yumuşatıcı kullanmam diye düşünüyordum ama gelince içeriğini inceledim. Gerçekten çok çok iyi, hiç zarar verecek madde yok, gıdaya bile kullanılan içerikler var. Kokusu da doğal içeriklerden zaten, öyle baskın bir kokusu yok. İnşallah haftaya bebişin ilk kıyafetlerini yıkarken kullanacağım.