Barisinannesi ben yıllardır kendime kullanıyorum kantaron yağını, açık yaraya da, lekeye de, yanığa da, tahrişe de. Hiç de kaşındırmadı, yarayı da açmadı aksine çok daha çabuk iyileşti. Ayrıca bilimsel araştırmalar var yaralarda nasıl etkili olduğuyla ilgili.
Siz tercih etmeyebilirsiniz ama yanlış da yönlendirmeyelim, herkes kendi doktoruna danışıp kullansın tabi ki 😊