Kizlar oglum 41 günlük oldu, benim sütüm zaten az ama oglumda pek emmiyor uyuyup duruyor memede. En basindan beri mama veriyoruz ben sezeryan oldum sütüm gelmedi oglum cok kilo verdi sonrasindada sariligi basladi oyüzden hep mama verdim. Aptamil Pre kullaniyoruz, gaz sorunu yasiyoruz bi ara düzelir gibi oldu karni eskisi kadar sismiyordu gazdan ama simdi resmen mama icerken davul gibi oluyor cocugun karni. Bu mamayla alakali olabilirmi?
Diger sorumda, bebekleriniz kac ml mama iciyor? Bizim oglan 3-4 haftalikken 4 saatte bir 130ml iciyordu. 5. haftadan sonra 170ml yapmaya basladim ama yine 130-150 arasi iciyordu. Bi ara 160-170e cikti bu, artik 5-6 saatte bir icmek istiyordu. Daha sonra 110-140 arasina düstü ama yine 5 saat sonra anca acikiyordu..
Simdi dün aksamdan beri 3-4 saate bir istiyor, 100-130 arasi iciyor. Bu az mi yeterli mi acaba? Doktorumuza gidemedik henüz gittigimizde soracagim ama suan covid süphemiz oldugu icin birazda endiseleniyorum az gelirse diye