Gulyllu Herkese merhaba güzel anneler 🙋♀️ Burada o kadar güzel doğum hikayeleri okudum ki birgün bende yazar mıyım diye düşünüp durdum hep sancılar başlayınca her anı kafama kazımaya karar verdim ki sizinle paylaşabileyim cok şükür nasip oldu 🙏 18.08.2018 sabahı 38+3 de sabah hafif kasık ağırlarım olduğunu fark ettim ama daha öncesinde bu durumu sık sık yaşadığımız İçin cok ciddiye almadım. Çünkü 30-36. Hafta arası erken Doğum riski ile yatış vermişti doktorum o sıra bu ağrıları bolca yaşamıştım Neyse ben yine yalancı sancıdır diyerek günlük işlerimi yapıyorum ama fark ettim ki bu sancılar baya düzenli geliyor Evi düzene sokmaya başladım eşime hiçbişey söylemedim daha bütün işleri bitirdim artık hafiften canım yanmaya başlamıştı eşim de oğlumuzu parka götürecekti iyi misin diye soruyor iyiyim siz gidin dedim sıcak su doldurup küvette oturdum Çıktığımda sancı araları sıkılaşmıştı eşimi aradım gelin diye o gelene kadar abdest alıp Meryem ana otumu suya koydum , son bir Medine hurması vardı onu da okudum yedim Eşimle görümcem aynı anda geldiler görümcem oğlumu alıp çıktı bizde peşinden hastaneye aramız 40 dk mesafe yolda sancılar sıkılaştı tabi Vardığımızda kontrol etti ebe (bizim burda doğumlar daha cok ebe kontrolünde oluyor ) 5 cm açıklık var dedi ben şok İnan’ın okuduğum hikayelerde böyle biraz açıklıkla gidenlere hep özenmiştim Neyse normal Doğum diye konuşmuştuk ama ebe ısrarla epudral yapalım süreç cok uzun diyip durdu non dedim sonra bizi özel bir odaya aldılar Kocaman bi jakuzi, yuvarlak bir yatak vardı tatile mi geldik diyor eşimde ☺️ Aynı zamanda bir kösede Doğum masası vardı bu odada sancı çekip bu odada doğuracaksınız dedi kadın bana sancılarını nasıl çekmek istersin diye sordu suyun içinde dedim Bütün küveti doldurup beni içine aldılar bu arada bi yarım saat geçmiştir hastaneye geleli. Suya girmeden ebe tekrardan iğne vuralım belki 6 saat belki 2 saat sürer açılma diyip bi moral bozdu sağolsun ama eşimle hayır istemiyoruz dedik.Suyun içinde sancılar daha hafif gelmeye başladı 3-4 kere daha vurdu sonra bir anda nasıl olduğunu bile anlamadım ıkınma hissi geldi yok diyorum kendi kendime daha cok erken sonra daha kuvvetli gelince eşime dedim koş bebek geliyor o doktoru çağırmaya gitti bir kere ıkındım elimi bi koydum başını hissediyorum ama kendimi durduramadım bir kere daha ıkındım hop suyun içine çıktı bebek eşimin çığlığı ve yakalamaya çalışmasını duydum ki doktor yetişti çıkardı hemen şok olmuştum herkes birbirine bakıyordu resmen eşim ve ben ağlıyorduk hayatımda böyle bir an yaşadığımı hatırlamıyorum 1-2 dk sonra bebeği alıp beni sudan çıkardılar. Sonrası biraz acılı oldu malesef plasenta çıkmadı bir ilaç verdiler kendinden düşmesi için karnıma bastırdılar falan ama yok cok canım yanıyordu hala sancı vardı sanki ama çıkmadı biranda birkaç doktor hemşire falan geldi dediler biz alıcaz bebeğin eşini bana aynı epudral gibi bir iğne vurdular belimden asağısı uyuştu ebe elini sokup çıkardı eşini ama o sırada 2 lt yakın kan kaybetmişim. Neyse cok uzattım cok şükür kızım yanımda sağlıklıyız suan sabah gelen doktor 2 tane dikişim olduğunu söyledi çabucak iyileşirim inşallah. Darısı bütün güzel anne adaylarının basına 🙏❤️
Ecrinimleyla Gulyllu daha o gün korkuyorum demiştin bak ne güzel sende kurtuldun darısı başımıza olsun inşallah 😊😊
Gulyllu Bu arada kızlar Meryem ana otunun mucizesi olduğunu düşünüyorum bu kasar çabuk açılmam olmasını çünkü oğlumda cok uzun saatler sancı cekmiştim inanamadım olanlara Allah var öyle kendimden gecicek ağır sancılar çekmedim hala daha ağırlaşacak sonradan cok canım yakıcak diye beklerken biran da Doğum yaptım sizde mutlaka edinin dedim ben Türkiye’den herhangi bir aktardan almıştım kesinlikle sizde deneyin
Rabiaduru Gulyllu oncelikle Allah saglikla,huzurla buyutsun 😍😍 birdr meryem ana otunu acaba nerden aldınız 🙄 herkez arabistan getirtiyo turkiyede yok diyolar 😣
Ozlemozlm Gulyllu cnm cok guzl bi dog hikayen oldu allh anali babali buyutsn bebegini meryem ana otu aktarcilardan varmi acaba
Aksa_korkmaz Gulyllu Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşaAllah,nasıl yapılıyor peki canım nasıl tüketiliyor?
Deletedmom397 Resmen eline doğmuş 😳 okuduğum en heyecanlı doğum hikayesi Allah yardimcin olsun inş hemen iyileşirsin
Gulyllu Deletedmom397 aynen canım bende doğurdum ki artık ümidimi kaybediyordum ☺️ Sorma benim gibi acı eşiği düşük biri bile yaptıysa herkes yapar bütün hastanenin diline düştük zaten kendi doğdu sabırsız kız diye ☺️❤️
Blackrose Rabbim sağlıkla sıhhatle yavrunu büyütmeyi nasip etsin canım çok şükür kurtulmuşun darısı bizlere inşallahhhh
NekwaSultan Gulyllu way be ağzım açık okudum 😁 Kendi kendine doğurmuşsun ne güzel Yorumlar da falan seni görüyo ne zaman doguracagini merak ediyordum 😉 Maşallah Rabbim bebisini gule güle büyütmek nasip etsin.
OuzBeyzaDuran Gulyllu hastanenizin adı ne acaba medikalpark gibi bir hastane mi çünkü orda da duymuştum böyle olduğunu
Gulyllu Deletedmom397 oldum gibi belimden iğne vurdular asağısını hissetmiyordum ama bebek doğduktan sonra eşini almak İçin yaptılar O sırada kızım odanın bir köşeşinde babasıyla hasret gideriyordu ☺️❤️
Gulyllu EbrarHarmanci ay dimi bana da anlatsalar aynı yorumu yapardım bütün hastene duymuş zaten 😂 Sağol bu arada
Gulyllu Ecrinimleyla evet canım dün sabah bile sancı aralarında girip foruma yorum yazdım ya 🙈 Cok şükür Canım darısı basına inşallah 😘❤️
Bihilal Gulyllu ay süper valla Allah analı babalı büyütsün inşallah bende kolay doğum yaparım bu sefer
Gulyllu melegim_34 canım bende burda forumda öğrenmiştim ne olduğunu Türkiye’de bi aktardan aldım Sancılarım sıkılaşınca suya koydum duaları var onu okudum ve 3 yudum içtim araştır biraz nette görürsün zaten. ben cok inanarak yaptım