Gamze__79 Minikburun badem yağı da iyi gelıyormus onuda denicem ben isterseniz sizde deneyin faydası olur belki
zeynnn5441 Burcu_ksn Bende dokunmaya korkuyorum erken doğuma sebebiyet verir diye uçları çok acıyor henüz 24+4üz hiç mi dokunmamak lazim ki sutyen bile takmamaya çalışıyorum evde sıkmasın diye yanlış mı yapıyorum 🤔
Burcu_ksn zeynnn5441 Yok canım sadece sıkma ve koparma kendin üzerindeki yağ bezelerini falan sütyen takmadan rahat ediyosan takma emzirme sütyeni kullana bilirsin aşırı rahat ediyo insan
Burcu_ksn Gamze__79 Ben doğumdan sonra kullandım sağ güğsüm yara oldu sadece bir hafta maf oldum LANSİNOH almıştım hiçbir işe yaramıyo kendi sütümü sürdümde öyle iyileşti başka markalar araştırın alın