Nisayluh sdymtl çok memnunum canım ayrıntılı herseyine bakıyor anlatıyor soru sormadan herseyi soyluyor farklı bir doktordaydım özlem hanıma geçtim ama keske en basından gitseydim diyorum simdi
Nisayluh eyuphaneylul1422 aslında benim doktorum farklıydı ama kliniğe geçtiği için bende özlem hanıma geçtim evet çok ilgili bir doktor sagolsun.muayene ben 180 tl veriyorum esim sendikalı indirim oluyor doğum ücretide 4 bin tl olacak bize indirimli yine normalde 4750 tl olmus diye biliyorum
sdymtl Nisayluh yok ben doruk’a gidiyorum ama değiştirecek gibiyim. Özlem hanımı çok duydum. 11+2 yim
Handekrkr Merveilktan89 aral bey benimde jinekologumdu , ücreti cok yüsek diye kliniginden ayrılmak zorunda kaldım :) ama detaylı ultrasona yine kendisine gidicem , çok seviyorum enerjisini .siz bi hastane ile anlaşma yaptınız mı doğum için ? Fiyatkar naısl ?
Handekrkr Elifasyaaa valla çok kararsızım ya ☺️ Hissediyor muyum anlamıyorum .bazen böyle kanat cırpması gibi bir hissiyat oluyor içimde , ama bebegim mi bilemiyorum ☺️.dısarıdan bakınca anlaşılacak seviyeye gelemedik daha .
Elifasyaaa Handekrkr Handekrkr bende de öyle oluyor bazen bazı günler hiç hissetmiyorum tedirgin oluyorum o yüzden sizin ilk gebeliginiz mi ikinci gebeliginiz mi
Elifasyaaa Elifasyaaa Handekrkr benimde göbeğim anlasilicak kadar çıkmadı daha benim ikinci gebeliğim
Handekrkr Elifasyaaa benim ilk gebeligim . Büyük ihtimal bebek hateketleri bence , ama ben bagırsak hareketlerine bağlamıstım once , sonradan bence bebek dedim .sende nasıl belirtiler ?
Handekrkr Merveilktan89 oyy olmaz mıydı canım benim , hemde nasıl .sürekli bi kasılma hissediyordum , yorulmamaya ayakta kalmamaya çalıs kuzu.
Bebegim21 Merveilktan89 şuan 12 haftsligm.bende sol kaşığım ağrıyor 2 saattir böyle kasılıyor aciliyor
Elifasyaaa Handekrkr benimde kanat çırpmasi gibi oluyor bende acaba bebek mi diyorum bazı günler olmayınca da tedirgin oluyorum
Handekrkr Elifasyaaa sen benden daha iyi hssedersin canım :) ikinci gebeligim diyorsun .Saglıklı olsunlarda , geç hissetsekte olur .cinsiyeti ne bebişin ?
Merveilktan89 Handekrkr Saol cnm benim cevapın için korkuyorum düşük agrısımı falndiye o yuzden sormak istedim evet Aral beyin ücreti cok yükseldi 500 TL oldu su an daha hiçbir hastaneyle anlasma yapamadık cnm ama durumlarda belli zaten nasıl olcak nasıl yapcaz bilmiyorum sen hangi doktora gidiyosun
burcusami Handekrkr bende aral hocaya gidiyorum kısmet olursa çarşamba günü doğumum var, harika bi doktor, evet pahalı ama değer gerçekten.. Ben dorukta yapicam doğumu 9 bin
Elifasyaaa Handekrkr inşallah canım sağ salim hayırlısıyla kucağımiza alalım inşallah. Doktorum kıza benziyor dedi ama tam net göstermedi bebiş kendini🥰 seninki belli mi canım
Handekrkr Elifasyaaa benim 14.haftada belli etti 🙈 bizde cok şaşırdık.bi kızımız olacak hayırlısı ile .Haftaya kontrolumuz var , tekrar soracagım ama cinsiyeti 😂😂 değişmez umarım.