ElfErk evet kesinlikle ilkten sonra dahada tecrübeliyim ilk gebeligimde zaman geçmezdi ama şimdi kızımla ilgilenirken haftalar cok cabuk geçiyor anlamıyorum🙂 tabi gittikçe agırlasiyor insan cok cabuk yoruluyorum ama inanın gebeliginizin tadını çıkarın vee bol bol hareket edin hayırlısıyla kucağımıza alırız insAllah bebeklerimizi🤲