Htc_31 _y0 yani evet tüplerin doluyor sağlıklı bir gebelik olması için bebeğin gelişiminde çok önemli
femme_sans_defense _y0 2 ay kendim içtim. Sonra doktora gittim o başkasını yazdı 2 aydır onu da içiyorum şimdi bi faydası falan yok
femme_sans_defense _y0 hayır bi şey demedi. Sadece kendi aldığımı kullanmayı bıraktım doktorun yazdığını kullanıyorum.
_y0 Deletedmom547899 Azra_Mom femme_sans_defense Saolun kızlar çok yardımcı oldunuz Allah razı olsun 🙏🏻🌸
Deletedmom547899 Doktorum gebelik öncesi bütçen neye uygunsa bir tanesini kullan demişti.Folbiol kullandım gebelikten sonrada belli bir folik asit ismi vermedi
Azra_Mom _y0 doktorum bana hamile kalmayı düşündüğün zaman başla en az 3 ay önce kullanırsan daha çok faydasını görürsün demişti daha öncede kullanılabilir yani canım
Sumeyye12012 _y0 yaaa ayyy bunca zaman yanlış mı içmişim kız ben 2 tableti bitti kutunun nerdeyse tühh