Clementinee aynen kuzum, en azından yenidoğan zamanlarında öyle yapmak daha iyi bence, ben niye kapattıklarını da hiç bilmiyorum kı 🤷🏻♀️🙄 bebeği başkası görmesin diye mi? Ya da soğuktan korumak için mi, hiçbir fikrim yok ama sebep her ne ıse, bence gereksiz bi risk, ben bu yenidoğan zamanında oluşan ani bebek ölümü aendromundan çok korkuyorum ve beşiğine de oyuncakmış, süs yastıkmış korumalıkmış vs hiçbişey koymiycam