Clementinee bence de çok gereksiz, hatta hekimler asla tavsiye etmiyo, nefes almasını zorlaştırabilir,engelleyebilir diyorlar ve sürekli bebeğin yüzünü açıl olması gerekiyormuş, durumunu takip edebilmek için, ben hiçbi şekilde pusetini bişeyle kapatmayı düşünmüyorum 🤷🏻♀️