İlk doğumum ve devlette yaptım doktor sadece 2 kere gelip alttan muayene etti onun dışında doktoru görmedim ebeler sürekli ilgilendi ve Allah razı olsun çok ilgililerdi doktorlardan daha ilgililerdi çok memnun kaldım görümcem yanimdaydi sürekli gidip çağırdı gelin bakın sancısı çok fLn her seferinde de gelip baktılar hiç sürekli gelip çağırmayı da demediler tereddüt etmeyin Rabbim bı seste kurtarsın inşallah