Merhaba hanımlar başlıkta belirttiğim gibi devlet hastanesinde normal doğum yapan var mı yapan varsa öneri tavsiyeleriniz nelerdir? Benim ikinci gebelik ilk doğumumu özelde yapmıştım ama şimdi devlet hastanesinde iyi bir doktora gidiyorum uzman dr ilgili ama doğum korkutucu bide dr doğuma gelmezse diye şüphelerim var