yuksell07 ZeynepTC bat 2 Şubat rahim flimi çektirmiş tim adet bitimi beklemedeyim ara ara kası kagrim ve göğüs hassasiyetim var bakalım ne olucak 🙈 inşallah hayırlısı olmuştur 🤲🏻
Eleonora ZeynepTC ben test yaptim neqativ ama daha 5 gun var. bilmemki hic bir sey hiss etmiyorum aslinda gecen ay kimyasal gecirdim ve hiss ediyordum hatta 4 gun kala adetime silik cizgi cikmisti
ZeynepTC Eleonora geçen ay diyorsun acaba vücudunun toparlanmasına biraz izinmi versen bebek düşüncesini ertelesen ¿ düşünme sıkma canınıda 💙
Emine123kuzu ZeynepTC bende Şubat 3 ü bekliyorum. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah bu ay musmutlu oluruz bebeğimize kavuşuruz. İyi düşünelim iyi olsun 💕
Eleonora ZeynepTC bilmem ki bana kimyasaldan sonra daha kolay hamile kalinir demislerdi. Aslinda zamana birakmak gerek evet bu ay olmazsa zamana birakacagim. Çok Isteyince gerçekten beklemek zor oluyor😔
ZeynepTC Eleonora kesinlikle öyle 💙 sakın üzülme daha çok yeni yaşamışsın ertelemek iyi fikir olabilir
umutluanneadayi ZeynepTC 1.5 senedir olmayınca olunca sevinçten ne yaparım bilmiyorum. Kırmızılara alıştım hayatımın bir parçası oldu. Bu ay olmazsa rahim filmi var ona hazırladım kendimi olacağını da sanmıyorum
yuksell07 umutluanneadayi bende geçen ay senin gibiydim rahim flimine kafami taktım ve adetin ikinc öğünü gittim iyiki gitmişim tüpler kapali gibi demişti ve öyle çıktı şuan açıldı tupler boşuna 1 yıl kendi kendimi strese sokmusum oldumu olcakmi die
umutluanneadayi yuksell07 rahim filmi adetliyken mi cektirdiniz yoksa sonra mı cektirdiniz yada narkozlu mu cektirdiniz bide
Gulcingezer yuksell07 henuz yok belirtim oncesinde gogus agrim cok olmustu ordan anlamistm ama biseyim yok su an
yuksell07 Gulcingezer benidme önce göğüs ağrım olmuştu baktım yine hemen hemen aynı günlerde başladı göğüs ağrım ama umitlenmekte istmeiyorum bekliyorum🤲🏻