kayraninannesii Sanki bu haftalarda iyice göbeğimin büyüdüğünü ve ağırlaştığımı hissediyorum hareketlerim yavaş Cünkğ hemen nefes nefese kalıyorum bir de yemek yiyince iyice geriliyorum daha şimdiden böyleyse ilerde neler olacak sizler de durumlar nasıl Anneler🌸 🥴🥴
Imasleeper kayraninannesii uyuyamıyorum zombi gibiyim çişim yok ama sürekli gitme ihtiyacı seziyorum gitmezsem çatlıyorum her tarafım kaşınıyo nolur bi an önce mayısı görmek istiyorum 26. Haftadan selamlar 🥲
Eminedmr kayraninannesii ya bebegin hareketlerini vajinada hissettiniz mi hic ben 21+3um normal mi merak ediyorum
Hkrcy kayraninannesii 24+3’ten bildiriyorum ben de. Eğilirken zorlanma, zaman zaman huzursuz ayak, sık tekmelenme ( bu güzel kısmı😊 ), yemek sonrası patlıcak gibi olma ve evet ben de bu haftalarda karnımın birden büyüdüğünü hissediyorum🙊🥰
kayraninannesii Imasleeper haha aynen dön dön zor uyuyorum bazen kendime allahım 9 Ay cok uzun bir süre diyorum 🥲 analık vallahi hakkını kimse ödemeyez
Imasleeper ipekveatlas Allah yardımcımız olsun bacımmm vahhh analık böyle bişiymiş ben bilemedddiiiiiim 😂😂
ipekveatlas Imasleeper ben de bilmiydim böyle olacağını😂😂😂😂 karnım yemek yiyynce çatlıcak gibi oluyo önceden sabah uyanınca karnım yumusak olurdu simdi taş taş 😂
kayraninannesii ipekveatlas bende kendimi bazen damacana gibi hissediyorum göbeğimde cok fena ağırlık var 😂
Imasleeper kayraninannesii gerçekten Allah analarımızdan razı olsun banada hiç gelmeyecekmiş geliyor bu mayıs 🥴
ipekveatlas kayraninannesii yatakta sağdan sola dönerken sanki karnımda koca bi karpuz varmıs gibi sjmsjsnshsjd bide 6-7 kilo aldım düşün
kayraninannesii Imasleeper bende elimde kremle geziyorum catlamadı ama her an catlayabilir cok gerildi göbeğim 🙄
Imasleeper kayraninannesii kremler vazelinler yağlar ne varsa sürdüm ama noo çatlayacak olan çatlıyor ben çatladım valla hele bi gün göbek deliğim öyle gerildi ki öyle acıdı ki dedim herhalde parmağı ile deliyo içerden orayı dışarı çıkacak 😂😂😂 ertesi gün bi baktım çatlamışş
kayraninannesii Imasleeper bende mayısta doğum yapacağım insallah burda hafta hafta her gün bakınca hiç geçmiyor gibi geliyor
Imasleeper kayraninannesii ben 1-4 mayıs arası. Öyle dedi yani doktorlar dua edin hamile halinizle de 38.Haftada fırtlatayım nisanda alayım kucağıma 😂😂
kayraninannesii Imasleeper 😀 bende 1 ile 17 arası artık hangi gün olur bilmem ama seseryan olursa nisan sonu gibi de olabilir genelde 38-39 haftada alıyorlarmış bende sezeryan istiyorum açıkçası
Imasleeper kayraninannesii hiç fark etmez bende şahsına münhasır bi göbekliydim ama inşallah çatlamazsınız 🥰
kayraninannesii Imasleeper evet evlendiğim gibi kaldım hemen ilk geceden daha o olaya adapte olamamıstım açıkçası.. uzun zamandır da olmuyor bebeğe bir sey olur diye yani korktuğum icin sezeryan istiyorum yapabileceğimi sanmıyorum cünkü 😟