Puki Deletedmom5262 aynen öyle daha ilk bebeğimiz ve hazırlığı da kış ayına denk geldi onun ihtiyaçları benim ihtiyaçlarım hepsini sıkıştırmak istemiyorum
Deletedmom5262 Puki aynen öyle benimde ilk gebeliğim kış ayına denk geldi alınacak bir dünya şey var cinsiyet belli değil henüz ama böyle alınabilir ürünleri ucuzken görünce almaya çalışıyorum yoksa sona bırakırsam herşey ateş pahası çok zorlanirim
Cankuzusu Deletedmom5262 ben 2 aydır kullanıyorum gayet memnunum içeriği temiz boyutu ideal islaklik olarak da gayet iyi.. slepyy de almıştım o çok ince beğenmedim onu mesela yinede herkesin beklentisi farklı.. elimde daha 15 16 paket olmasına rağmen bugünkü indirimden yine aldım yinede tercih sizin tabiki😊😊
Deletedmom5262 Cankuzusu teşekkür ederim 😊 bu güzel yorumdan sonra bende almaya karar verdim açıkçası 🤭
Puki Deletedmom5262 aynen öyle her şey git gide pahalı oluyo dün de pijama takımı indirime girmişti onu aldım mesela
Barlas_mom 50 TL 12 tane gayet iyi ince olsun çok önemli değil zaten 2 tane de kullansak yenidoğan için yeter diye düşünüyorum sonra devam ıslak havlulardan bakarız bende sipariş verdim bakalım 🙏🏼☺️
Deletedmom5262 Barlas_mom aynen öyle bende sipariş vereceğim simdi 😊 güzel günlerde kullanalım inşallah 🥰
Deletedmom5262 Serapcemre @Dbe24 benim yerime gerekli açıklamayı yapmış zaten 🤭 ama biz şuan daha karlıyız ve sizden daha ucuza almış oluyoruz bilin istedim 🤭
aysnrsvs Deletedmom5262 bebek olunca takip ediyorum 😉 evet daha önce de almıştım bugunde aynısından aldım
zeytinkiz Deletedmom5262 Bende denemek için 1 tane almıştım sonra begendım buldukca alıyorum cünkü gercekten cok gidiyor tüketilen ve stok yapılması gereken bir ürün bence. Tek tek alınca cabuk bitiyordu böyle toplu aldım hiç bitmiyor 😆😄
Mminikmucizemmm Deletedmom5262 sanmıyorum pişman olacağınızı neden tavsiye etmediklerini anlamadım ama ıslak mendil sonuçta her şekilde iş görüyor
Dbe24 Serapcemre tek paketmi 120li yoksa 24 paketmi tek paketin 120 li olmasının ihtimali yok bu tarz mendillerde 🤭