Deletedmom5262 https://www.gittigidiyor.com/bebek-anne/babyturco-baby-turco-dogadan-yenidogan-islak-bebek-havlusu-12x60-yaprak_pdp_735474306 Arkadaşlar babyturco ıslak mendillerin 12 tanesinde epeyce büyük indirim var. Ben almak istiyorum ama daha önce hiç kullanmadım. Aranızda kullanıp memnun kalan veya kalmayan varmı ?
Sutlac09 Deletedmom5262 ben önce çok severek kullandım sonra böyle 12 paketli aldım trendyoldan. kuru yaa maalesef. Anca dibi biraz ıslak oluyor
zeytinkiz Deletedmom5262 Ben böyle 3 kere aldım lavanta portakal limon 🎉🎉🎉 Hepsini 12 li indirimden aldım memnunum.kızoma 40 ı cıktıhından beri bunu kullanıyorum hala var düşünün 12 li koli bitmedi 😄 5-6 tanede içimden denesinler diye verdiklerim oldu. Kzıım 4.5 aylık
sevilaymemis Deletedmom5262 geçen gün bende Trendyoldan aldım ve 70′tlye şuan indirime girdiğini görünce üzüldüm 😏daha önce kullanmadım ama kullananlar gayet memnun
aysnrsvs Deletedmom5262 144 lira demeyelim de 70 75 lira civarı fiyatı yuksek gösteriyorlar fiyatları içeriği temiz yenidoğan ıslak mendillerden daha önce yine 12 li almıştım bugün bende aldım 50liraya
Deletedmom5262 Haticeyurteri55 hadi yaa tavsiye eder misiniz peki ? Bide kullandınız mı acaba pişik filan yaptı mı
Deletedmom5262 Sutlac09 hadi yaa.. bende alıp baza altına koysam hiç acmasam kuruma yapmaz diye seviniyordum oysaki
Catwoman Sutlac09 paketi ters cevirip bir kac saat bekletin ya da oyle kullanin. Dipteki suyu ilk mendillere ulaşıp ıslatıyor☺️
Deletedmom5262 zeytinkiz yaaaa ne güzel maşallah bereketli imiş 🤭 fiyat çok uygun geldi bana bende almak istedim daha doğuma çok var ama ekonomi şartları böyle uygun gördükçe alayım diyorum 🤭
Yenianneadayi2208 Deletedmom5262 normal su ile ıslatın daha sağlıklı.Ben kuru gelmesini tercih ederim 😁 ıslak mendili yıkayıp kullanıyorum , parfüm vs pişik yapmasın diye
zeytinkiz Deletedmom5262 Bende denemek için 1 tane almıştım sonra begendım buldukca alıyorum cünkü gercekten cok gidiyor tüketilen ve stok yapılması gereken bir ürün bence. Tek tek alınca cabuk bitiyordu böyle toplu aldım hiç bitmiyor 😆😄
Deletedmom5262 aysnrsvs ben sitede yazan fiyata göre yorum yaptım ama doğru sizde haklısınız önce fiyatı yükseltip sonra indirim gibi gösteriyorlar maalesef. Sizde mi bu üründen aldıniz peki
Yenianneadayi2208 Serapcemre Serapcemre ilk yorumunuzds 24×90 demişsiniz 🤭 ben ona istinaden sadece 6 TL fark olduğunu yazmıştım..Yine de kârdasınız , şu devirde kimse kimseye 6 TL vermiyor 🥳
aysnrsvs Deletedmom5262 bebek olunca takip ediyorum 😉 evet daha önce de almıştım bugunde aynısından aldım
Puki Valla hiç kullanmadım bebeğim doğunca kullanacam sipariş ettim bakalım hayırlısı diyerek😄 stokcu ve indirim takibi yaparak devam ediyorum yoksa her şey çok pahalı 🙄
Deletedmom5262 Puki Hayirlisi olsun inşallah 🤭 aynen bende uygun fiyatlı ne bulursam araştırıp stok yapıp ekonomi şartlarına ayak uydurmaya çalışıyorum yoksa bugün ucuz olan ürün iki gün sonra aşırı pahalı oluyor maalesef 😏
zeynepp1 Deletedmom5262 hayır etmiyorum kesinlikle zaten bebegin altını silmek için en az üç dört tane çıkaryorsun daha zarar bence
Puki Deletedmom5262 aynen öyle daha ilk bebeğimiz ve hazırlığı da kış ayına denk geldi onun ihtiyaçları benim ihtiyaçlarım hepsini sıkıştırmak istemiyorum