Yerleşme kanaması da olabilir canım ilk haftalarda öyle kan ya da leke gelmesi normal. Rabbim korktuğumuza uğratmasın içini ferah tut. Çok hareket etme, yükseğe uzanma, ağır şeyler kaldırma. İnşallah bişeycik olmaz. Sağlıklı haberler alman dileğiyle. 😊