Kızlar 6 haftalik hamileyim bugün lavobada 3 4 damla kanamam oldu progestan kullanıyorum normal midir böyle olupda hamileliği devam eden oldumu iki doktorum var ikisinide aradım korkma Bazen olabiliyor merak etme dediler yarın randevum var çok korkuyorum