bigunanneolucak mrvsrcn canım merhaba insülin direncin varsa aile hekiminle görüş gliför kullan. Klomenle yumurtan büyümüyorsa direncten dolayıdır muhtemelen. Hatta şimdiden başla adet olunca tekrar tedaviye başlayınca sana cok faydası olur
mrvsrcn bigunanneolucak matofin kullanıyorum zaten canım ama düzensiz kullandığım ve yediklerime dikkat etmediğim için oldu sanırım böyle :(
mrvsrcn melsedd hayırlı olsun saglikla al kucağına doğduysa da saglikla büyüt 🐣🌸🧡 insallah bende güzel haberler verebilirim size 🤲🏻
Gamzecem Bsrbsrrr canım bende geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay regli olucam doktorum 5 gün kullan dedi duphaston 6 ocakta bitti ilaç ama regli olmadım gebelikte yok kanda verdim 1.20. Çıktı değer sen ne zaman ogrendin hamile olduğunu
Bsrbsrrr Gamzecem ay bende ilk kan verdiğimde 1.20 di sonra işte duphaston kullandım 5-6 gün olmayınca idrar testinde yaptığımda pozitif çıkmıstı insallah hayırlısıyla sende de vardır🙏🏻
Gamzecem Umut60 bende letu ile sol yumurtalık gelisti ama kimyasal ile sonuçlandı :( bu ayda regli için duphaston kullandım ama 6 ocaktan beri regli olmadı kan verdim 1.20 çıktı anlamadım nolcak gebelikte yok regli de olmuyor
Umut60 Gamzecem kromozom anomalisi olunca kimyasal gebelik oluşuyor ilaçla letu alakalı bişey değil İnş sağlıklı bebeğim olur Allah hepimize versin kimyasaldan sonra gebe kalman daha kolay vicut kendini hazırlıyor
Gamzecem Bsrbsrrr ben 2 ocakta kullandım sabah akşam 5 gün boyunca regli olurdum hep ilaç bitince ama bu sefer olmadı kan verdim 1.20 çıktı bir belirtim de yok işte nolcak bilmiyorum doktorumda bekleyelim diyor anlamdım
Bendis Hira6565 merhaba duphastonu günde 3 defa mı kullandınız. Birde kutu bitince kacıncı gün regl oldunuz