_gmzenur_ bende pco vardı canım düzensizdi 3 ay falan olmuyordum bazen doktorum her ayın başı başlayıp 1 hafta içip bırakacaksın dedi bende öyle yaptım 8.gun falan da adet oldum adet olmaya da etkisi var demek ki doktorum onu verdi hatta o zaman evli değildim düğünüme yakın zaman vardı doktor evlenince bırak 3 4 ay içinde hamile kalırsın kalmazsan gel başka ilaca baslayagiz dedi ilk ay hamile kaldım ama düşük oldu sonrasında folik asit ve aspirin ictim 9+4 haftalık hamileyim ama adetim tamamen düzeldi her ay düzenli geliyordu