Meskub Mervekrmn bende normalde hiç baş agrısı olmaz ama bu hamilelikte üç günlük bir agrı yaşadım eşimin yöntemiyle başıma sıcak su torbası koydum öyle geçti inşallah sizinde geçer
Fk2 Mervekrmn günde 6 tane hakkın ve bas agrısı tansiyonu yükseltiyor tansiyon parol dan daha tehlikelidir. Çok mu tatlı yedinşz. Bir de mümkünse tansiyon ölçtür
Mervekrmn @Fk2 tatlıyla asla aram yok agzıma bıle surmuyorum dıyebılırım sanırım dun dısarı cıktım bayada kar yagıyordu soguk aldım ondan dıye dusunuyorum
Fk2 Mervekrmn tansiyon ölçün normal tansiyonun üç fazlası ise misal normal de hep 9 ölçtün 12 yüksek tansiyon demek sürekli takip edin doktora gidin. İnşallah sadecee soğuk algınlığıdır. Çok geçmiş olsun
Mervekrmn @Meskub 2.cı parolu ıctım ama tam anlamıyla gecmıs sayılmaz boyle devam ederse bende bı sıcak dus alırım belkı ıyı gelır