Hanımlar ben 21+6 haftalık hamıleyım 2 gundur ınanılmaz sıddetlı bı bas agrım var bende de oyle bı bas agrısı olur kı ılac ıcmeden mumkun degıl gecmez bende sabah 7 gıbı dayanamadım parol ıctım ama hala cok kotuyum o gecırmedı bı kere daha ıcsem sızce bı sakınca olurmu ?