prensannesii_ Binnazzz12 Allah razı olsun canım içimi ferahlatinz vallahi internette baktım 5 mg si cok fazla çocukta otizm yol açıyor demis ler ama zararlinolsa devlet bu ilacı neden çıkarsın ki dimi sağlık ocağı da bu ilaçtan veriyormuş hamilelere
prensannesii_ Halime0638 Rabbım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah canım internette cok kotu şeyler yazıyor insan korkuyor sizede doktor tavsiyesi üzerine mi aldinz bana sağlık ocağı bunu dedi kendi doktorum da kullan demisti ama içime kurt düştü işte
Halime0638 prensannesii_ yok canim ben direk kendim aldim başladım hamilelik den once abimin eşinin tavsiyesi üzerine saglik ocağında gebelik testi pozitif çıkınca aile hekimi sormuştu bende kullandığımı söyledim oda ondan devam etmemi söylemişti 12.haftamda biraktim sonra doktor tüm vitaminlerin takviyelerin bulunduğu baska bir ilaci onermisti
tatlidusler Bana da ilk hamileliğimde doktor vermişti bu hapı, günlük kullanmıştım. Kızım altı yaşını geçti şu an algısı çok açık maşallah sınıfında önde isimlerden🧿 içinizi ferah tutun
Bendiyebiri prensannesii_ ben hiç duymadım böyle bişey folik asit kullandım ama bunu değil farklı özel bir ilaçtı benim ki. Kötü düşünmeyin benim ablalarım falan hep onu kullanmıştı diye hatırlıyorum bi sıkıntı olmadı. İnşallah öyle düşünmeyin bişey olmaz canım. Sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı inşallah 🙏🏻
prensannesii_ guzelbebegimmmmm he bu hamileliginiz de kullandinz bende ilk gebeliginiz de anlamadım canım
Betulpoyraz prensannesii_ ben 2 ay her gün içtim şuan 3 aylığız hıc bir sorun yok yani Allah büyük korkma canım vücut fazlasını atıyor hatta benim doktorum değiştirirken folik asiti sana daha etkili bir folik asit veriyim dedi ve değiştirdi
sedaa_aa prensannesii_ bununla ilgili bir kanıt yok ben de kullandım kızım da otizm yok hiç kurt düşmesin içinize
prensannesii_ sedaa_aa sizde mi 3 ay kullandinz canim birde sağlık ocakları hamilelere bunu veriyormuş sanırım devlet karşılıyorms oyle olsa devlet vermez heralde
61boncuk61 Bende folbial 2 ay kullandım hemen hemmen hergun bazen unuttuğum olmuştur.doktor 6 haftalıkken onu değiştirelim folik asit yüksek dedi.baska da bişi demedi.bence kafaya takılacak birşey değil.otizmin nedeni bile bilinmiyor.
prensannesii_ 61boncuk61 sen hamilelik öncesi mi folbiol kullandın 2 ay canım qnlamadim. Rabbım korktuğumuz yere ugratmasin ya herkez birsey diyor
61boncuk61 prensannesii_ evet hamile kalmadan 2 ay önce başladım.6+3 e kadar içtim.o gün değiştirdi doktor.
sedaa_aa prensannesii_ ben tüp bebem tedavisi gördüğüm İçin hamilelikten birkaç ay önce başladım kullanmaya hamilelikten sonra 3. Aya kadar kullandım. Ben özel kliniği olan doktora gidiyordum ilaç konusunda aşırı titiz biridir her şeyi araştırıp inceleyip verirdi o yüzden kendisine güvenip kullandım
Selimelif prensannesii_ iyi cnm Rabbimin izniyle bir şey olmaz inşAllah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah benimde gebelik riskim var arada bir kanamam oluyor buna şükür napayım 😔
elfffglc prensannesii_ ben araştırmamıştım ama aile hekimim vermişti daha sonra kadın doğum doktorum onu bırak dedi başka yazdı
Cnnt3 prensannesii_ bende kullandım bebek düşünürken sağlık ocağında yazdırmıştım hamileliğimin başında da kullandım fakat doktorumda bana aynısını söyledi değiştirdik bende tedirgin olmuştum hala dogurmadim bende bilmiyorum ama Rabbime emanet artık yavrularimiz . Bir arkadaşım da kullandı hatta hiç değiştirmedi 3ay kullandı galiba . Doğum yaptı bebek 2aylik şimdilik bişey yok ama tabi ilerleyen zanda çıkıyor sanırım bu rahatsızlıklarin belirtisi