prensannesii_ ay bilmiyorum ama zaten ilk 3 ay bebek sizin depolarınızdan besleniyo. İnşaallah bir sıkıntı olmaz. Doktorunuz oyle dediyse vardır bi bildiği. 3 aydan sonra bıraktırır zaten. Artık herkes folikasit kullanıyor. Bu otizm olayını folikasit kullanan herkese diyor bu tezi savunanlar. O yüzden canınızı sıkmayın. İnşaallah sağlıklı olur bebeklerimiz