sedo112 erken gidipte acilmam falan olmazsa orada mahvolursun zaten biraz daha bekle istersen ama dayanamicak gibiysende bekleme ne olur ne olmaz simdi ilk gebelik olunca insan bisey bilmiyorda.. ya ben seyi cok merak ediyorum hat. arasak boyle.durumda dogumhaneyle gorusturmezler mi akil alsak en azindan geleyim ki bekliyimmi diye