Momy10 Kızlar son haftalar nasıl geçiyor doktor kontrollerinizde neler yaşıyorsunuz? Ben yarın kontrole gideceğim en son 1 ay önce gitmiştim doğum ile ilgili konuşacağız çok heyecanlıyım😌
cahillesohbetikestim Momy10 her şey yolunda çok şükür 36+2 yiz hafif hafif sancılarım var bebek toplanıyor bakalım perşembe kontrolümüz var 🦁💙
ayseyilmaz96 Momy10 bende yarin 36 ya giriyorum gecen hafta enfeksiyon oldum ondan cekiyorum öncesinde zaten mantar vardi kasinmaktan duramiyorum enfeksiyon karın ağrısı yapiyor bunun dışında açıklık biraz var dedi ama nst de sancı çıkmıyor yolluyor daha erken geliyor bana zaten bende cok heyecanlı ve stresliyim inş hayırlısı ile atlatiriz durumlar boyle 😍😀
nisaninannesi2 Momy10 Bende 36+2 yim. İlaçlar, iğneler çok zor geçiyor. Yarın kontrole gideceğim. 1 Şubatta doğum var gün sayıyorum☺️
Shlshss Momy10 37+0 olduk bugün ara ara gelen sancılarımın dışında iki gündür ayağının olduğu tarafta göğüs kafesime acayip baskı yapıyor oğlum 🙈 canım çok acıyor ama bunlar hep geçici biliyorum 😍 doğum yapma konusunda da hem korkuyorum hem çok heyecanlıyım hakkımızda hayırlısı olsun bakalım
Momy10 cahillesohbetikestim benimde aynı 36+2 arada alt tarafa sancı geliyor canım acıyor sanki gelecek gibi hissediyorum endişe ediyorum doktorlar neler diyecek bakalım 🤗
Momy10 ayseyilmaz96 enfeksiyon çok zor Allah yardımcın olsun inşallah sorunsuz ve sıkıntısız doğumlarımız olur🤲🏻😌
Momy10 nisaninannesi2 Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al inşallah🤲🏻 1 şubat erken değil mi doktor ne diyor
Gozde-Doga12 36+2 baya mide hazımsızlığı yaşıyorum ve artık doğurmak istyrm ağır geçiyoruz bu süreci 😔
Momy10 Gozde-Doga12 bebek kanala girince mide rahatlıyormuş belki bundan sonra daha rahat geçirirsin🤲🏻
cahillesohbetikestim Momy10 aynı benimde öyle ama bugün geçmeyen bel ağrım var bakalım geçmezse gidicem doktora 🥰
omerveannesi 36+6 benim de. Dünden beri bacaklarımda huzursuzluk, değişik bı ağrı var. Geceleri de uyumak zorlaştı 😅 bundan sonra pilates, squat, hurma, merdiven her şeyi denicem sağlıcakla gelsin inşallah. Şansa hava da buz, yürüyüş zor gibi
Momy10 omerveannesi ya benim de 2 gecedir bacağıma kramp giriyor o şekilde uyanıyorum ben de normalde sık yürüyüş yapıyordum ama bu aralar soğuktan dolayı çıkamıyorum yürümek çok faydalı
nisaninannesi2 Momy10 Aminn, hepimiz inşallah🙏10 Şubat olacaktı ama 6 haftadır erken doğum riskim var. İlaç ve iğneleri bu haftanın sonunda bırakmam gerekiyormuş. Bizimki duramıyor içerde kalp atışları çok yüksek çıkıyor çok uzun zamandır kanalda, strese giriyor. 37 hafta doluyor ya bu bile hayaldi bizim için☺️
Eliff-ilay Momy10 korkmaaa sadece bebeğine kavusacağın ana odaklan yani benimde ilk doğumum olacak ama hep böyle şeyler okuyorum kendimi ona odaklamaya çalışıyorum 😄
Bebegimveben0811- Momy10 özel sezaryan yapalım diyor ama devlet gün vermiyor normal diyo cuma tekrar konusucaz bi umut diyorum özel de ki doktorum 12 milyar istiyor bende o parayı vermek istemiyorum napcam bilmiyorum senin
Eliff-ilay Benimde 36+5 suan bide grip oldum😔 bacaklarim karnım da sızı var ama bebekten miii yoksa hastaliktan mı anlayamıyorum 😂 cuma günü konttolumuz var bakalım ne diyecek doktorumuz
Momy10 Eliff-ilay geçmiş olsun ben de son zamanlar hasta olmaktan korkuyorum soğuktan kaç gündür burnumu bile çıkarmadım dışarıya ya hasta olursam ya kardan kayıp düşersem diye fazla evham iyi değil biliyorum🙈
Momy10 Eliff-ilay en merak ettiğim an ona kavuşuşacağım an neye benziyor nasıl hissedeceğim çok güzel hepsi🤗
Momy10 nisaninannesi2 aa evet bu zamana kadar durmuş ne güzel zaten şimdiden sonra sağlığı da yerinde olursa Allahın izniyle küvez de olmaz hayırlısıyla kavuşun😌
kadikizi Benim de 36+1, fakat kafası 40 haftalik. Hurma yemeli miyim bilmiyorum. Sezaryen olmak istemiyorum. Onun dışında hiçbir şikayetim yok cok sukur. Yine olsa yine hamile olmak isterim. Bu bir mucize. İçimde Allahin hediyesi var. Heyecanla bekliyorum.
Momy10 kadikizi ne büyük bir mucize verene şükürler olsun isteyen herkese nasip olsun. Hurma ne için yeniliyor ben hiç yemedim
Momy10 Bebegimveben0811- yok artık 12 bin nedir gerçi ben de sezeryan istiyorum fiyat ocak zamlarıyla 6 civarı olabilir diye tahmin ediyorum inşallah daha da fazla olmaz. Bazı yerler normal ya da sezeryan farketmez sizin aynı ücret istiyor