haticee97 Beybiannesi Benimde kese görünmüyordu en baştan sıkıntı vardı zaten nasip olmadı düştü ama şuan o psikolojiyi kaldırabilir miyim bilmiyorum istediğim bı hamilelik olmaz yani korkuyorum şuan adet dönemim sanırım çok az kanama geliyor