Benim ilk zamanlar cok yanma oluyordu sordum. Kesilen ilk yer ve son yer de yanma olması normal zamanla gecer dediler. İlk 5gün pansuman yapıldı sonra pansuman yapılmıcak dendi bana kuru tutmaya calıstm. Cok fazla oturmayın yatmayın hareket ettikçe daha iyi hissedeceksiniz ve cok cabuk toplayacaksınız. Benim yattığımda daha cok agrım oluyordu genelde oturuyordum hatta.