1408 3 gün önce sezeryan doğum yaptım tecrübeli anneler o süreci nasıl anlattınız yardımcı olur musunuz ağrım sızım oluyor sadece dikiş yerim değil içerlerim de acıyor yanıyor bilgi sahibi olanlar ya da neler yapmam lazım vs yardımcı olursanız
Elifgoktug1 1408 yürüyüş yap sürekli hareketli gecir cnm bi 10 gün öyle geçti benimde oturarak uyudun hatta😔 iç dikişler ve dis dikişler ağrıdı elinden geldigince ağrı kesici ile destekle kendini geçici bir süreç biraz zor ama geciyor🙏🌸
Hzlkaya 1408 tek çözümü var yürümek sürekli hareket et nerde rahat yatıyorsan orda yat mesela benim yatağım baya yüksek ben yatağa oturmamıştım çok zor olmuştu emzirmek yatmak uyumak o yüzden salonda yattım 10 güne birşey kalmıyor ağrı sızı hafifliyor az daha sabır sadece 🙏🏼
metehaninannesiii 1408 bol bol yuruyus yapın ve bol bol su icin inan yuruyus yapmaktan baska bi çare yok ben sürekli yurudum gezdim evin icinde dogumdan sonra 4.gununde gayet rahattik kendi bebegime kendim bakacak duruma gelmiştim
ipekgumen 1408 sezeryan doğumda gecelik ihtiyaç oluyor mu kullandınız mı ben 2 pijama takımı koydum çantaya
ipek_sahin97 Dikişlerinin pansumanını aksatma 17 gün önce sezeryan oldum dikişlerime iyi bakmama rağmen enfeksiyon kaptı hala iltihap akıyor kuru tutmaya özen göster bol bol yürü ne kadar yürürsen o kadar çabuk iyileşir
Elifgoktug1 ipek_sahin97 bizde pansuman yasaktı size doktor mu dedi pansuman yapın diye? Gerek yok dedi doktor yapma daha çabuk toparlar islatma islak bırakma yeter demisti
Elifgoktug1 ipek_sahin97 kaç gün sonra alındı dikişler? İlk defa pansuman yapın dendiğini duyuyorum ama alınan dikislerde yapılıyor mu acaba? Doktor bilgi verir değip mi çıkarken bu konuda ? Ilki estetik ete kaynayan dikisti benim ıslatma kuru tut yeter dedi doktor pansuman yapmana gerek yok dedi ama devlette yapcam bunu şimdi alınan dikis oluyormuş orda 🤔
ipek_sahin97 Elifgoktug1 dikislerim sezeryandan 12 gün sonra alındı alındıktan sonra sordum pansumana devam edeyim mi diye et dedi
Elifgoktug1 ipek_sahin97 anladım cnm o zaman alınacak dikislerde yapılıyor pansuman benimde bu sefer öyle olcak bilgi icin teşekkürler bende dikkat ederim iyi oldu ogrendigim🤗
betuss5 1408 Bende 12 gun once sezeryan oldum ilk 4 gun asiri yanma oldu .Antibiyotik yazdi doktor onu kullaniyorum.Surekli hareket ettim oturmadim cok yatmadim .Suan gayet iyiyim cok az dikislerim agriyor .Bol su icmek ve cok yurumek etkiliymiş ben faydasini gordum .
betuss5 1408 sadece dik oturamiyosun karnin batiyo onun agri ve acisi oluyor .Birkac gune geciyor oda