meliskaratass mervebuglemtkn Amin inşallah 🙏Yani bende forumlarda çok okudum kimyasal gebelikten sonra hamile kalmada bir sakınca görmüyorlar kalanlarda çok fazla ama bakalım yarın doktorum ne dicek ona göre bir yol çizicem hayırlısı olur inşallah