Momy_eyyuptalha yok işte ben daha hiç kan vermedim gebelik belirtilerinin hepsini yumurtlama günümden 1 hafta sonra yaşamaya başladım hemde çok şiddetli bir şekilde sonra önce kahverengi bir lekelenmeyle başladı sonra normalden çok daha şiddetli bir ağrıyla eşlik eden kanamam oldu. Ben adet oldum diye düşündüm üstüne düşmedim. Hatta bir önceki açtığım tartışmayıda gebeyken adet görülebilir mi diye sormak için açmıştım çünkü gebelik belirtilerini çok şiddetli bir şekilde yaşadım. Kanamamın üstünden 10 gün geçti ama göğüs hassasiyeti dışında bütün belirtiler devam ediyor bende doktorumu aradım oda kimyasal gebelik olabileceğini söyledi ama gitsem bu saatten sonra anlaşılabilecek bir şey mi