Civcivim000 açıkcası oğlumda özelde yaptırdım ikili taramayı , doktora eşim cinsiyet sormuştu daha cok kücük babasi demişti , baya guzel iglilenip bilgilendirmişti o doktor bizi. Aradim 750 tl olmus , gidemem o kadar yüksek meblaya yani halimiz belli sonuçta… inşallah memnun kalırım da detaylıda gidip daha net bilgiler alma şansım olur kendisinden