Hem devlette hem de özel de muayene oldum. Devlette zaman kısıtlı ne yazık ki ilgili ama özelde kesinlikle çok daha iyi, soruyor anlatıyor aklınıza takılan bir şey var mı diyor. Alanında iyi olduğunu hissettiriyor. Ümraniye eğitim araştırmada hiç bir zaman uzmana muayene olamadım hep asistan bakıyor ama zeynep kamilde Erbil bey gelip asistan ile birlikte baktı. Umarım yardımcı olabilmişimdir.