Xsxs 6+4 gunluk hamileym bebek gorndu alttan bakinca gecen hafta gorunmemisti ama doktor kalp atisi yok bu haftada duyulmasi lazimdi 3 gun daha bekleyelim ama pek umut vaadetmiyor dedi sizler kacinci hafta duydunz hic umut yok mu😭😭
Bedriye12 Xsxs ben 7 haftalıkken duydum benim doktorumda haftaya da duyamazsak alttan bakarız demişti. Ablam 8 haftalıktan duydu
seker55 Xsxs bekle canım 8e kadar bana da öyle dedi ilk duyamadık ama doktor bekleyelim demişti ha yine duyamadık kürtaj oldum ama sen yine bekle sakın hemen aldırma hemen
Aysunturhan Xsxs 7 haflık hamileyim bende duyamadım daha kalp atışını. Üzme kendini şuan en çok ihtiyacın olan şey stresten ve üzüntüden uzak durmak. Bekle, inan onlar tahmin ettiğimizden daha güçlüler. 💜
Xsxs Bedriye12 allahtan umit kesilmez ama bu haftada duyulmasi lasimdi dedi 6+4 bnde bilmiyorm hayirlisi insallah
Xsxs Aysunturhan insallah canim insallah. Tedavi gorurken hamile kalmistim kaldiramadi galiba Allah bize bagislasin insallah💕
Xsxs Sonkedi insallah duyulur ama vajinal bakti bu haftada alttan gorulmesi lazimdi dedi kalp atisi alamamis
09Zeynep09 Xsxs benim ilkini 7 haftalık Ken duydum ikinci bebegimin de 8 haftalık Ken duydum başka doktorlara da danışın bence çünkü 6 haftalıkken duyulmaya bilirmiş
Fnen Xsxs ben 7. Haftamda duymuştum, ablam 9. Haftasında duydu. Bence biraz daha bekleyin. Umarım güzel haberler alırsınız💚
Xsxs Fnen alttan mi bakilmsti alttan bakinca duyulmasi lazimdi ddi 7 mm olms bebek 5 mmde atio kalbi dedi
Happymami Xsxs bana da öyle dediler Allah büyüktür 8 haftalık oldum rabbim nasip ederse bugün bende kalp atışı duymaya gideceğim 🌸
Gurbetcicegi 6+5 te çok yeni oluşmuştu kalp atışı çok derinden geliyordu boğuk boğuk şuan 17+0 🥰 bazı arkadaşlar 8-9 haftalarda duyuyor bence bekleyin başka doktora danışın tek doktorla kalmayın 🤗
09Zeynep09 Xsxs Altan Bi bilgim yok yanlış yönlendirmiyim ama başka doktor lara da Bi gözükün derim ben