Xxz
Valla 3 ay iyiymiş benı en samımı olduğum halamın kızı
Bn ilk hamileliğin ona söylediğim halde o benden saklamış hemde 7.ayda söyledi ahahahaha
Çok bozuldum Allah var bide diyor ilk 4 ay anlamamıştım çünkü brn kerizim ya sonra diyor sonra demedim nazar değer ben bu sözleri duydum ya şok Ogün bu gündür ne arıyorum nede soruyorum
Terbiyesizlik ya senınkı bebek nazar deger de benımkı cok mu kıymetsiz ikiside melek sonucta