Kızlar ilk hamileliğimde öğrenir öğrenmez herkese söylemiştim. Ama zaman geçti komşularına aramıza soğukluk girdi eskisi gibi birbirimizi aramaz sormaz olduk. Beni arayıp sormak yerine birbirlerini arayıp işte beni nasıl olduğumu dışarda görmüş biraz morali mi bozuktu ne demişler. Ama ben başkasından öğrendim. Benim durum tahlilimi iyi niyetli olsalar kalkıp beni arayip sorarlardi diye düşünüyorum. Başka soğukluk girmesine sebep olan şeylerde oldu neyse şimdi ikinciye iki aylık hamileyim . Söylemezsem ne gibi bir tepkiyle karsilasirim sizce. Ara ara hadi görüşelim sende gel havalar kötü kafa dagitalim toplanıp fln diyolar. Aslında çok seviyordum onları birden bire uzaklasmalarini çokta anlayamamıştım.sobradan onlar nasıl davranıyorsa bende öyle davranınca soğukluk oldu. Hep arayı bulan ben olmak zorunda değilim çünkü. Akrabalara da soylemedim. Kimse bilmiyor 3 ay dan sonra da karnım belli eder zaten kendileri anlasın … Birazda korkuyorum daha fazla trip atacak sebep mi veriyorum ellerine diye