Hafizzeynep
Valla her ihtimale karsi git derim benimde ayni durumdaydi dusuk riskim vardi kesinlikle iliski yasak ti ..arkadasimda 13haftalik hamileydi bi gun lekesi geldi hemen gitti doktra bebek ölmüs iki hafta olmus dusuk yapti yani herseyi goz onunde bulundurman gerekiyor onemsizde olabiliyor onemlide is isten gectikten sonra bisey yapamiyosun malesef canm benim ikinci hamileligim ikisindede surekli gelir kanama Allaha sukur bi skntim olmadi