Hafizzeynep 5 haftalık hamileyim ilk hamileliğim. çok az kanamam olmuş nedir bileniniz var mı eğer sıkıntılı bi durumsa hemen hastaneye gitmelimiyim 😞
sudamlasi Hafizzeynep kaçıncı haftada olursan ol ufak bi kanamada bile hemen hastaneye gitmelisin lütfen şimdide bekleme ve git🙏🏻
Patito__ Hafizzeynep omu bumu deme hemen acile git onemsiz veya dusuk baslangici olablir buyuk ihtimal igne veya ilac verecekler zaman kaybetme ozllikle bu haftada
Hanifehk Bendensin kuzum bendede bugn aynsi oldu progestoron verdi doktorum sen yine bir git görün derim cok fazla hareket etme 5+3 umarm olumsz birsey yoktr🙏❤
Kevser26 Merak etme bisey yoktur inşallah kanama olması normal 10. Haftaya kadar ara ara kanamalar oldu bende de. ama her ihtimale karşı düşük önleyici progestan a baslaman gerekebilir en yakın zamanda doktoruna gidip baktir kanamanın miktarı rengi önemli çünkü . ilk 3 ay progestan kullaniyosun kanama durumunda 😊
Bebebebe Benimde 5. Haftamda kanamam oldu böyle bi kaç damla dan biraz daha fazla. Progestan vermişti doktorum. Sonra kahve rengi akıntıya dönüştü ve bitti. Çok panik olmuştum. Doktorum eğer kanaman devam ederse panik olabileceğini söylemişti. Yoksa böyle ufak tefek olurmuş. ama kan olduğu için biz anneler korkuyoruz.
Sulemrahkuzey Hafizzeynep tamam canım inşallah bişeyin yoktur stres yapma tamam mı çoğu gebelikte oluyor bu ama her zaman önleminizi erkenden alalım ne olur ne olmaz hadi güzel haberlerle dönersin inşallah
Cemrelif Kimisinde bu tür kanamalar yerleşmenin sonucu olurken, kiminde önemli bir sebepten olabiliyor. Doktor görmeden önemli yada önemsi demek çok zor. Mümkün olan en kısa zamanda doktora gidip kanamanın neden kaynaklı olduğunu öğrenmenizde fayda var. Ona göre ilaç veriliyor. Bende 8 haftada lekelenme şeklinde olmuştu ve bebeklerden birinin kesesi gitmişti
BuseBasderici Hafizzeynep yaaa buraya yazana kadar neden gitmiyorsunuz? Burada her kafadan bir ses çıkıyor. En azından önlem alıp proluton iğne yaparlar acilde