Tomrishatun Yok kuzum öyle bir şansım olmadı Rusyada yaşıyoruz biz Türk asıllı doktor bulabildiğimize şükür yoksa bebeğim nasıl gelişirdi bilemiyorum güvenmiyorum ben Ruslara ilk gebeliğimde azcık kanama oldu diye hemen bebeği aldılar 🙄 Neyse, Şu an bebeğim iyi şükür ama Türkiyeye geldiğimde de hareketsiz kaldım normalde spor yapıyordum pandemiden doşayı evden çıkamadım, sadece doktoruma gidip geldim birazda ondan normalde hareketli biriyim ama bilemiyorm öyle çok çok oturup yiyen biride değilim İnşallah düzelir herşey ya bilemiyorum:/ tek avunduğum bebeğim iyi şükür🤲🏻