GamzeMikail Anneler ben 64 kilo ile hamile kaldım doğumuma 20 gün var, şu an 88 kiloyum aşırı mı kilo almışım ? Doktorum bu gün bana kızdı :(( öyle üzüldüm kimıturup ağladım… Böyle giderse kilo veremezmişim bilmem ne 😢
cgnduru GamzeMikail canım biraz fazla almışsın ama insanlar doğumdan sonra ne kilolar veriyor abartmis oda yani zaten niye veremiyesin dikkat edersen hepsi zamanla gider üzme kendini ❤.. bazı doktorlar abartmayi acımasız olmayı seviyor
Afro-dit GamzeMikail kilo alışın fazla olabilir ama kırmaya da gerek yok yani doğumdan sonra verirsin hiç üzme kendini takma kimseyi önemli olan senin ve bebeginin sağlığı
kurabiyela GamzeMikail saçmalamış resmen ona mı kalmış verip vermemek sinir oluyorum böyle cins cins konuşanlara
GamzeMikail cgnduru Benim doktormda sizin defiğinz gibi Acımasz sanrm gerçekten birde hamilelere azarlar gibi söylenilirmi son ayda yani 😞 Umarım bebeğim sağlıkla doğarda ben kiloyu sorn pek etmiyodum ama bu gün doktorum öyle yspnca üzüldüm
SerraveAnnesii Canım bu sebepten dolayı kendini üzüp stres yapma doğumdan sonra verirsin merak etme ☺️ Bebeğin sağlıklı olsun gerisi önemli değil
GamzeMikail SerraveAnnesii İnşallah veririm, bende bebeğim sağlıklı olsunda veririm diyordum doktorum öyle diyince bu sefer üzüldüm bir de azarlar gibi hamileliğin son ayında daha hassas olmaları gerekmezmi🙁
Ferhanferi Bnde 65 ole kaldım 91le gordum dıyet yaptım 61bıle gordum verırsn cnm skma canını sımdı 2.hamıleyım bu sefer 65le basladım dıye hesaplasım 80kıloyum yıne cok aldım napalım verırız
GamzeMikail Ferhanferi İnşallah veririz kuzum, ama elimde değil son ayım ister istemez yiyorum, bebeğimiz sağlıklı olsunda gerisi önemli değil aslnda😻 güzel yorumun için teşekkür ederim umarm bende veririm sonra ilk hamileliğimmm
SerraveAnnesii GamzeMikail Bazı doktorlar öyle maalesef bazen gamsız olabiliyorlar 🥲 boşver canım sen doktorunun ne dediğini bebeğini düşün canını sıkma
GamzeMikail SerraveAnnesii Tamam canm güzel yorumun için çok teşekkür ederimm umarım bebişlere sağlıkla kavuşuruz 🤲🏻 Gerisi İnşallah hallolur 🤭
Ferhanferi GamzeMikail verırsın cnm hıc takma kafana doktoru bosver bnmkıde dıyetısyene yonlendırdı gıtmedım yanı son aylarda sürekli acıkılıyo normal o
Ebrulililili GamzeMikail Ben ilk gebeliğimde 23 kg almıştım . Verdim ya . Hatta doğumdan 2 hafta sonra tartıldım 15 kg vermişim . 80 le girdiğim doğum . 2 hafta sonra 65 olmuştum. Öyle düşünme aglama üzülme
GamzeMikail Ebrulililili Güzel kalbin için güzel yorumun için çok teşekkürler , Allah razı olsun ister istemez üzüldüm ama şimdi iyiyim toparlarım herhalde bebeğim iyi olsunda diye düşünüyorum umarım sağlıklıca kavuşuruz