Belita tam 28. Haftada kontrolüm var fakat özel hastane ayrı ücret alacak şeker yüklemesi için önceki kontrolümde söylemesi gerekirdi diye düşünüyorum önceleri çok iyiydi doktor şimdilerde değişik davranıyor ama ücretleri uygun olduğu için gidiyorum artık ☹️