-ir3m Merhaba anneler şeker yükleme testi yaptırdınız mı zorunlu birşey mi doktorum bana hiç birşey söylemedi bu konuda sağlıkocağındaki doktorum sordu bende istemediğimi söyledim son olarak özel hastanede ücretli mi yapılıyor
gamzosgamzos -ir3m zorunlu değil ama cok onemli bir test 2 gebeligimdede yaptırdım cok şükür zararını gormedim hatta faydasını gordum ilk gebeligimde sekerimi tespit ettik ona gore beslendim ve insulin kullandım ilk gebeligimde 115 tl ikinci gebeligkmde 68 tl ye yaptirdim ozellerde ucretli hastaneden hastaneye fiyat degisiyor
Fatmamut -ir3m kesinlikle yaptırın çünkü bilemiyorsunuz ona göre beslenip gitmek zararlı olabilir . Ben yaptırdım devlette sadece 1 değer farklı çıktı diye dikkat et dediler diyetisyene yönlendirdiler.
AysunUgur -ir3m Kuzum ben yurtdışındayım burda zorunlu ve ücretsiz, bence gerekli, eğer gebelik şekerin varsa ve müdahale edilmezse çok kötü sonuçlarla karşı karşıya kalabilirsin
Kubrailkan Özelde 375 TLye yaptırdım. Şekerim yok normalde ama gebelik şekerim çıktı malesef. Ve sonra diyetle düşürdük. Bence baktırın 🥰
gunes1234 Kubrailkan sonuç kaç Dı 140 üzeri şeker var demekmiş benim 170 çıktı doktoruma sonuç göstermeden izne çıktı cumaya kadar beklemem gerekiyor
EbruuAk13 Fatmamut merhaba , devletten şeker yüklemesi için randevu alırken normal doktor randevusu alıp şeker yüklemesi yaptırmak istediğinizi mi belirtiyorsunuz acaba ?
Fatmamut EbruuAk13 ben hep devlete gidiyorum doktorum 1 ay öncesinden söylemişti diğer geldiğinde yapılacak diye ayrıca sağlık ocağı da 25. HaftAda şeker yüklemesi yapılacak diye bilgi verdi bana . Siz kadın doğuma gidin şeker yükleme testi yaptirmadiginizi soyleyin doktor size bilgi verecektir.
Yasemin_buglem34 -ir3m evet ben yaptırdım devlet hastanesinde bebeğim 1 hafta önde gidiyormus ve karın çevresi büyükmüş doktorum şüphelendi gebelik şekeri olabilir dedi ve şeker yüklemesi yapıldı şekerim çıktı hemen diyetisyene sevk etti şimdi uğraşıyorum işte 🤷
Patito__ -ir3m zorunlu degil ama gerekli aclik tokluk sekerinede baktirabilirsiniz sonra surekli kontrol edilersnz kendnizi bn misal hamile kalinca ole yapcm cnku sekerm sinirda zaten
Yasp 25 haftalık hamileyim bendede gebelik şekeri çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi yarın diyete başlıyorum
-ir3m Haftamda kontrole gittim doktorum hiç birşey söylemedi özel hastaneye gidiyorum bu arada gerekli görmedi sanırım bende o yüzden yaptırmak istemiyorum ama yine de merak ettim
Belita -ir3m mutlaka yaptırmaya çalış bende yüksek çıktı hemen kontrol altına aldık allah korusun kimde çıkacağı belli olmuyor.
-ir3m Belita doktor niye birşey söylemiyor acaba bana ya ben kan idrar falan verdim sonuçlar hep normal birde kiloyla alakalı birşey varmış sanırım ben şuan 25 haftalık oldum 4 kilo aldım o yüzden gerek duymuyor mu doktor anlamadım ki
Yasp Açlık 101 şeker yüklemesinden sonra 1. Saate 186 2. Saatte 176 çıktı 75 gr lık şeker yüklemesi yaptı