buglembuglem929 benim doktorum ilk 2 ay kesinlikle önermiyorum toplamda 6 ay kadar beklesen senin için daha iyi olur demişti.ama ben çok araştırdım çok makale okudum kürtajdan sonra 2 adet döngüsü görmek yeterliymiş bende öyle yaptım yani kürtajdan 3,5 ay sonra hamile kaldım şuan 13 haftalığız sağlıkla kucağıma almakta nasip olur inşallah .Rabbim isteyen herkese hayırlı evlatlar versin inşallah 🙏🏻