buglembuglem929 ilk adetimi olduktan sonra hamile kaldım canım suan 18 haftalık 2. Gebeliğim bende çok korktum düşücek diye hatta doktora her gidişimde kürtaj tarihi vericekler diye gittim ama sonra baktım kalp atısını duydum derken cinsiyet öğrendim derken simdi ayrıntılı ultarason giricem subatın sonunda haftam uyumlu olursa ama gel gör ki hala da korkuyorum her kontrol gidisimde bişeyler alıyorum bebeğime elimde kalırsa diye aldıklarım hayalim yine yıkılırsa diye korkuyorum korkma kuzum bence tutuncağı varsa tutunuyor benim ilki 6 haftalıkken alındı kese vardı ama büyümüyordu hiç 7 mm kalmıstı bebek ve kalp atısı hiç görmedik sonra kese sekli bozuldu cizgi şeklinde kürtaj aldılar 1 ay zaten kanamam olmustu pıhtılı belliydi ama hep ümidim vardı belki bana tutunur diye rabbime şükür suan bir sıkıntım yok insallah olmazda insallah sanada bir mucize nolur 🙏🤍💜