Aysenur126 32. Haftamdayım, bu sene hamilelik düşünmüyordum hazır hissetmiyordum kendimi. Dört ay adet kesilmesi oldu doktora gittim panik oldum acaba erken menapoz mu falan diye. Net bir sebebini bulamadık, doktorum elini çabuk tut 29 yaşındasın, 30’dan sonrası zorlayabilir seni dedi. Dört ayın sonunda yumurtlama olan ilk ayda hemen hamile kaldım. Çok şükür sağlıkla ilerliyor süreç ama hala hazır hissetmiyorum kendimi. İnşallah evlatlarımız dünyaya gelince o his gelir, o annelik içgüdüsü dedikleri şey olur. Olmadı bende, geleceğe dair düşününce hem mutlu oluyorum bebeğimi hayal ediyorum ama büyük de endişe ve kaygı yaşıyorum