prensannesi1649 kızım 3 yaşında kızımda 2 doz tetenoz yapılmıştı bana canım şuan 18 haftamdayım cuma günü 1 doz tetonoz yaptı ebe aradı izlenimin var diye gittim hem tetonoz aşısı yaptı hemde rutin kontrollerimi yaptı 1 doz yeterli dedi 2. Gebeligimde belki 2. Sini yapmaz bakacaz duruma gore ama muhakkak yapilmasi gerekiyor hem senin için hem bebek için normalde olsa sezaryanda mikrop felan kapmamak için yapılıyor muhakkak